Big Shopping

Var i stan igår med Karin och åt lunch samt shoppade. Mest shoppade. Köpte tre skor, en jacka och tre klänningar. Mycket fina skor, men jag som alltid vet att allting töjer sig köper jag gärna för litet och nu... skavsår. Aj aj. Hatar skavsår, får alltid skavsår även om jag köper för stort så fötterna glappar. Vill man vara fin får man lida pin.

Piss är att jag har skola imorgon så det blir ingen Mama Africa ikväll. Ungen är ju skitunge nu igen så jag skulle gärna dit men saker och ting har hänt så jag funderar på att backa två-tre år bakåt och återuppta det som avslutades där. Får se. Life goes on. Ska försöka att inte oroa mig så mycket bara =)

Nu ska jag äta lunch, fett tråkig lunch men det blir så ibland. Ska träna igen i eftermiddag, är jag inte duktig? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback