Kategorier

Blir så sur att jag glömmer att kategorisera mina inlägg.

Tittade bak lite och ja jag slutade röka. En vecka. Skitungen ställde till det för mig och då blev jag så hemskt röksugen, men jag ska sluta igen. Röker nu ca 2 om dagen. Efter idag har jag tränat tre ggr på en vecka. Go Friskis men bu Babou som inte börjat.

De ringde till mig igen från läkaren och sa att jag måste komma och ta prover igen för jag hade höga levervärden, jahapp tänkte jag och gick tillbaka. De sa att det var känsligt det där och jag såg till att komma dit en dag då jag inte gjort mycket innan, inget onyttigt och inget fest. Levervärdena var faktiskt värre så nu ska jag börja ränna hos vårdcentralen, igen. Frågade hur det var med blodbristen efter andra provtagningen. Blodbrist? Nej det var ju inte du, det var ju en annan tjej. Jahapp. Litar man på det? Kan de förväxla patienter så? Ska be dem kolla det med på vårdcentralen medan jag ändå är igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback