Köpa köpa köpa

Räknade mina intervjuer jag har gjort här på jobbet nu denna och förra veckan, 110 st. Exakt. Nu är det helg. Två timmar gruppövning i mikroteori imorgon men sedan är det helg. Niiice.

Har kommit in i detta att köpa och köpa och köpa och nu vet jag inte vad jag ska köpa längre. Bara något, typ... lösögonfransar? BH utan axelband? Beige BH? Mer skor? Övertröja? Koftor? Ja... TVn har jag fått mycket klagomål på...

Frågan är bara hur jag ska få plats. Vintersaker tar ju mer plats än sommarsaker så switchen jag ska göra 1 oktober ger mig nog mer problem än lycka. Det som glädjer mig mest är att snart får jag ta fram min fiiina adventsljusstake. Gud vad jag älskar den, allt blir så mysigt och fint när den är på. Jättefin och vit och hur bra som helst.

Men ja... det är ju fortfarande augusti. Men snart, på måndag är det höst.

Nu vet jag vad jag ska köpa; galgar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback