Lugna fredagen

Ville egentligen inte gå ut igår så jag tog på mig trista kläder, jeans och t-skirt men jag tänkte i allafall att om jag nu ska ut ska jag vara full så jag har lite kul ändå. Det slutade med att jag var jättefull och i en liten liten klänning som jag lånade av en kompis på klubben o bytte om på toaletten.

Jag brukar bli bakis sådär att jag känner mig trött eller lätt illamående men idag har jag haft en sån dödande huvudvärk som bara närmaste halvtimmen försvann. Det blir en lugn kväll. Känns ibland som att jag går ut för att ha koll på min man men när han är borta så är det liksom inte lika kul. Oroar mig dock att bara för att jag stannar hemma så kommer han säkert dyka upp. Men nej jag är hemma, that's it.

Hade en dispyt med en gammal vän igår, vet inte om jag ska vara sur eller inte. Ska jag säga något när vi ses igen eller låtsas som ingenting? Vet inte... Orka. Nu ska jag se på tv. Blir nog Casanova idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback