Todays business

Nu ska jag för ovanlighetens skull försöka att skriva kort för att jag tycker det kunde vara skönt med en "ledig" kväll framför tvn.

Jobbet går framåt nu, har fått saker att göra och det är roligt och det gör att tiden bara flyger förbi =) det andra jobbet som gav mig da creaps bara jag tänkte på det verkar det som att jag kommer bli av med nu. Underbart och härligt. Tack! Visst det är pengar men nu har jag kommit fram till att jag ska sluta med mina "springa runt-jobb", jag är en kontorsråtta. That's it.

Har varit med pappa och köpt jeans idag, såå kul. Fick ett par Fornarina av honom (Pin Up) och köpte ett par Acne själv (vet inte om de heter ngt speciellt). Fick min leverans från
www.eleven.se och jag säger bara att hårmasken luktar uuunderbart! Ren ananas. Vill inget annat än att tvätta håret nu. Men jag ska vänta till torsdag, jag ska jag ska...

Dåligt är när man vänjer sig vid att prata med killen ofta för då saknar man honom mycket när han sedan försvinner. Ska inte säga att han har gjort det dock... än.

Imorgon ska jag försöka masa mig iväg och köpa mitt gymkort, tydligen kan man inte gymma i Skarpnäck så det bästa för mig blir väl Skanstull. Får bli så =) 1.800kr för ett år är väl inte så farligt? Ska försöka att utnyttja det, träna innan skolan och sådana grejor så att det blir av och jag blir en pigg och glad människa.

Förresten så vet jag inte om detta att sluta röka var en så bra idé för min näsa har blivit trippelt så bra som innan på både gott och ont. Mest ont måste jag erkänna, varför gör ingen någonting åt allt och ALLA som stinker i tunnelbanan? Makalöst är ordet, verkligen makalöst.

Kommentarer
Postat av: Kattis

www.lyko.se riktigt bra prylar før håret!

lite dyrare men tro mig.soo vært det!

2008-08-19 @ 20:21:24
Postat av: Kattis

http://www.lookfantastic.com/



eller denna!

2008-08-19 @ 20:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback