Skrevs i lördags...

Skrev detta i lördags men datorn la av precis när jag skulle spara så trodde inte det kunde publiceras, but here you go! Enjoy!

Jag hade lite saker att göra, skulle kolla blocket.se snabbt men nu så hamnade jag här. Sakerna får vänta lite.

Igår blev det en liten tripp till Brandbergen och hälsade på J, P och B. Trevligt men lååångt. Vi stack till Kista, ska tydligen bli bra där på fredagar nu. Lite tröttare igår än dagen innan och idag är jag mycket tröttare så jag har precis bestämt med pappa att titta på film med honom så drar jag och sover hos mamma eller honom efteråt för jag är ju ändå alltid på Lidingö på söndagar.

Min intution (?!) sa rätt, min baby är tillbaka. Jag glädjer mig.

Nej sorry jag kan inte koncentrera mig för jag pratar i telefon nu hela tiden så jag får ingen fokus.

Kommentarer
Postat av: matilda

här är det soligt, så jag sitter på altanen och gottar mig. Har ni sol hos dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback