Nytt år - nytt liv

Jag hörde för flera år sedan att den sista dagen på ett år ska spegla det kommande året och därför har jag alltid varit på min vakt den 31.12 varje år och verkligen överanalyserat allt som händer. Men dagarna innan nyår hörde jag en annan variant, att de första dagarna på året ska spegla det kommande året. Så jag tänker nu, dagen innan och dagarna efter har varit hemskt olika så jag vet inte vad jag ska tro och tänka. En sak är iallafall säker, jag är där jag är och jag verkar inte kunna komma härifrån så jag ska göra allt jag kan för att stanna och förbättra situationen istället.

Funderade snabbt på att börja skriva dagbok men det där brukar ju aldrig hålla och vad händer om någon hittar den sen. Problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback